Strateško komunikacijsko savjetovanje u agenciji IMC započinje postavljanjem strategije koja nije suhoparni dokument od par stotina stranica okolišanja, već baza temeljem koje unaprjeđujemo odnose s ključnim javnostima. Mi unosimo razumijevanje u složene izazove.
Strateškim pristupom korporativnoj komunikaciji, brinemo o reputaciji naših klijenata. Fokusom na internu komunikaciju i employer branding, doprinosimo razumijevanju korporativne kulture, što doprinosi angažmanu zaposlenika, zadržavanju i privlačenju talenata.
Upravljanje krizom više ne predstavlja djelovanje isključivo u trenutku krize. Upravljanje rizicima i ugledom postala je full-time potreba. Tu nastupamo mi – krizni tim vođen svrhovitom strategijom sa stalnim fokusom na viziju klijenata.
Ponosni smo na više od 450 održanih edukacija: medijskih treninga i treninga javnog nastupa, treninga kriznog komuniciranja i raznih drugih komunikacijskih treninga, no još više veseli nas činjenica da su polaznici naših edukacija danas vrhunski komunikatori i osobe koje bez straha i s punim znanjem govore pred stručnom ili općom javnosti.
Stvaramo priče o kojima se priča. Pozitivne doživljaje i dojmove koji kreiraju nove prostore. Nezaboravna iskustva. Širimo entuzijazam i stvaramo točku razlike.
S mnogo predanosti kreiramo planove koji uz optimizaciju budžeta i kanala pružaju maksimalnu vrijednost te ostvaruju postavljene ciljeve. Pratimo i analiziramo kampanje te u svakom trenutku osiguravamo potrebnu prilagodbu i podršku!
Društveni mediji često su pretrpani raznolikim sadržajem i izborima kroz koje se mi, kao komunikacijski stručnjaci s dokazanim iskustvom, vrlo uspješno probijamo isticanjem, povezivanjem sadržaja i publike, stvaranjem akcija i emocija.