Kampanja “Get a fruit” promicala je konzumaciju svježeg voća u Hrvatskoj kroz edukativne aktivnosti, kazališne predstave i druge aktivnosti.
Uvod
Kampanja “Get a fruit” (“Uzmi voće”) bila je dio informativnog europskog projekta usmjerenog na poticanje konzumacije svježeg voća u Hrvatskoj, Njemačkoj, Poljskoj i Češkoj. Financirana sredstvima Europske unije, kampanja je naglašavala sigurnost i zdravstvene prednosti europskog voća te je približavala njegove koristi kroz edukativne i kreativne aktivnosti.
Cilj kampanje bio je povećati svijest o važnosti redovite konzumacije svježeg voća, osobito među djecom i njihovim obiteljima, uz poruku: “Lako je, ukusno je, europsko je.” Aktivnosti su uključivale kazališne predstave za djecu, distribuciju svježeg voća na događanjima, promociju u trgovinama diljem Zagreba te ciljane komunikacijske aktivnosti koje su osigurale široku medijsku vidljivost.
S obzirom na to da Hrvatska, prema podacima Eurostata, spada među zemlje Europske unije s najmanjom potrošnjom svježeg voća, posebna pažnja posvetila se edukaciji djece i njihovih roditelja, kao ključne ciljne skupine za oblikovanje zdravih prehrambenih navika. Djeca, koja rijetko konzumiraju voće, bila su u središtu kampanje kako bi im se na zabavan i edukativan način približila važnost svježeg voća u svakodnevnoj prehrani.
Kroz pažljivu provedbu aktivnosti, uključujući kazališne predstave, distribuciju voća na događanjima i promociju u trgovinama, te uspješnu suradnju s lokalnim partnerima, kampanja je značajno doprinijela promicanju zdravih prehrambenih navika u Hrvatskoj.
Naš pristup
Provedba kampanje “Get a fruit” u Hrvatskoj zahtijevala je pažljivo planiranje i besprijekornu organizaciju kako bi se osigurala visoka razina izvedbe na svim lokacijama. Kao agencija zadužena za provedbu, fokusirali smo se na detaljnu koordinaciju svih aktivnosti, uključujući logistiku, distribuciju i komunikaciju, osiguravajući da svaki aspekt kampanje bude uspješno realiziran.
Kampanju smo provodili tri godine zaredom, pri čemu su svi elementi – od kazališnih predstava do distribucije voća i medijskog angažmana – precizno usklađeni kako bi se ostvarili ciljevi i osigurao dugotrajan utjecaj na ciljne javnosti.
Za početak, osigurali smo prijevoz i skladištenje voća u kontroliranim uvjetima, uključujući najam hladnjača, te smo organizirali razvrstavanje, pakiranje i distribuciju voća na više lokacija koje smo također dogovarali. Paralelno s time, koordinirali smo angažman mladih glumaca s Akademije dramske umjetnosti i postavljanje kazališnih scena za predstave koje su se održavale na ključnim lokacijama u Zagrebu.
U sklopu kampanje, organizirane su kazališne predstave za djecu na sedam lokacija u Zagrebu, dok se distribucija svježeg voća, osim na predstavama, provodila i u više od deset trgovina prehrane. Posebna pažnja posvećena je komunikaciji s medijima – pripremili smo i distribuirali najave, priopćenja, gostovanja i pozive za medije, čime smo osigurali medijsku vidljivost kampanje te pravovremeno informiranje javnosti o svim događanjima.
Tijekom trajanja projekta svakodnevno smo obilazili lokacije, dokumentirali aktivnosti i prikupljali povratne informacije od sudionika što nam je omogućilo kontinuiranu prilagodbu kampanje stvarnim potrebama, osiguravajući da sve aktivnosti budu provedene na najvišoj razini.
Naš pristup bio je usmjeren na detaljnu koordinaciju i prilagodbu svake faze kampanje specifičnostima lokalnog tržišta, čime smo osigurali uspješnu realizaciju i ostavili značajan trag u promicanju svijesti o važnosti konzumacije svježeg voća u Hrvatskoj.
Rezultati
Kroz tri godine kontinuirane provedbe, svake je godine unutar deset dana podijeljeno više od dvije tone svježeg voća, čime je značajan broj građana, uključujući djecu i njihove obitelji, imao priliku ne samo uživati u svježem voću, već i osvijestiti važnost svakodnevne konzumacije voća.
Kazališne predstave održavane svake godine na sedam lokacija u Zagrebu okupile su više od 5.000 posjetitelja godišnje. Povratne informacije bile su iznimno pozitivne, a posebna vrijednost ove kampanje ležala je u kontinuiranoj posjećenosti – mnogi su sudionici iz godine u godinu ponovno sudjelovali, prepoznajući kvalitetu i značaj poruke koju je kampanja prenosila.
Jedan od ključnih uspjeha kampanje bila je i njezina medijska vidljivost. Zahvaljujući pravovremenim komunikacijskim aktivnostima i ciljanom plasiranju informacija, agencija IMC osigurala je pažnju javnosti i medija, dodatno povećavajući doseg kampanje i učvršćujući njezinu ključnu poruku o važnosti konzumacije svježeg voća.


