Agencija IMC na 9. Weekend Media Festivalu

27 Rujan 2016

Vikend iza nas bio je obilježen još jednim izdanjem Weekend Media Festivala na kojem su se skupili profesionalci iz područja medija, marketinga i odnosa s javnošću. Na njemu je sudjelovala i agencija IMC, što na panelu, a što pažljivim praćenjem panela i prezentacija te najnovijih trendova iz marketinškog svijeta. No krenimo redom.

Četvrtak je kao nulti dan bio obilježen ležernom atmosferom, nešto manjim brojem ljudi i odličnim nastupom Hladnog piva kao uvertira u ono što nas je čekalo, a to je cijeli vikend ispunjen druženjem, dobrom zabavom i korisnim savjetima i analizama.

Prvi pravi dan festivala započeo je u ozbiljnom tonu. Iako je prekrasno vrijeme više pozivalo na kavu na rivi nego na predavanja u zatvorenom, već su početna predavanja bila dupkom puna. Kao što je to inače tipično za muzičke festivale, i na ovom medijskom festivalu već je u startu bilo teško odlučiti koje ćemo od predavanja koja se preklapaju otići poslušati. Naravno, nismo pogriješili odlaskom na panel na kojem je sudjelovala i naša Ankica Mamić s kolegama Krešimirom Macanom, Violetom Colić, Aleksandrom Kolarić, Božom Skokom i Dejanom Verčičem naziva „Dosta je PR-a, vrijeme je za odnose s javnošću“. Glavni problem struke definitivno je taj da struka koja je zadužena za izgradnju imidža drugima i sama ima problem s imidžem. Rezultat je to nekih afera većih agencija, čak ne nužno i PR agencija, no i političkih odluka zbog kojih je agencijama za odnose s javnošću nemoguće poslovati s državnim institucijama i tvrtkama. Na panelu je predstavljena i knjiga „Odnosi s javnošću“ moderatorice Ane Tkalac Verčič koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje te nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja ima i status udžbenika.

O važnosti obrazovanja slušali smo na panelu „Obrazovanje i budućnost“ na kojem su panelisti Boris Jokić, Josip Tica, Predrag Grubić te Korado Korlević zaključili da ono nažalost stoji, a učenici koji izlaze iz naših škola zaostaju za svojim vršnjacima u zemljama kao što su Poljska ili Estonija. „Sve što nam je potrebno su sustavnost i sloga jer nismo lošiji od drugih“, zaključio je Boris Jokić, bivši voditelj cjelovite kurikularne reforme.

Goran Ogurlić, Dražen Klarić, Senka Kurt i Ratko Femić uputili su nas u situaciju s tiskanim medijima kojima mnogi predviđaju propast već dugi niz godina, a oni i dalje nastavljaju snažno. Svoju budućnost, prema Draženu Klariću, vide u pretplatnicima, kod kojih s obzirom na to da imaju kontakt mogu provjeriti što kao publika traže.

Subotu smo najvećim dijelom proveli u dvorani Vikend rezerviranoj za najposjećenije panele. A jedan od takvih zasigurno je bio „One to One“ gdje je Davor Tomašković odgovarao na provokativna, no nadasve zanimljiva pitanja našeg najpopularnijeg novinara Zorana Šprajca.  Najupečatljiviji komentar panela svakako je bio onaj u kojem je Tomašković naglasio da bi radije zaposlio nekog tko brzo uči, nego eksperta, što daje nadu mladim studentima i onima koji su netom završili fakultete da za njih definitivno ima mjesta u većim firmama, bez obzira na iskustvo. Panel je završio šaljivo Tomaškovićevim objašnjenjem što točno znači T u kratici T-HT: „T vam je Telekom, tako da je T-HT Telekom-Hrvatski Telekom. Baš kao Bond, James Bond.“

Nastavak je bio predviđen za one nešto mlađe; od najmlađih do millenijalsa. Štoviše, generacija Z imala je i vlastiti panel „Povratak u budućnost“ gdje su panelisti, svi redom od 12 do 15 godina, razgovarali o društvenim mrežama i tehnologiji. Ono što je definitivno vidljivo iz raznih istraživanja, a što su potvrdili i panelisti je to da Facebook u njihovim godinama „nije cool“. Kao što su se oni okrenuli drugim društvenim mrežama, to bi hitno trebali napraviti i marketingaši kojima su upravo djeca od 12 godina nadalje ciljna skupina.

Millenialsi pak imaju drugačije zahtjeve, kao što smo naučili na panelu „Millenials preuzimaju svijet“. Iako još relativno mladi, u svijetu tehnologije i brzih promjena i dalje su jako konzervativni i tradicionalni te im treba pristupiti maksimalno iskreno. Njih više ne zanima cilj, nego put do tog cilja, stoga će mnogi millenialsi često reći da bi radije putovali nego bili bogati.

Švedski duo Magnus Emilson i Jarno Vanhatapio otkrili su nam švedski model za uspješnu online trgovinu te ističu: “Ako želite ljude koji će se vraćati, morate ih pridobiti, uključiti i onda čekati da oni počnu uključivati druge.”

Posljednje predavanje na koje smo otišli tog dana bilo je ono Lazara Džamića, kreativnog stratega i donedavnog voditelja tima za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Bez obzira na to što se dan primicao kraju, za njegov panel tražilo se mjesto više. Istaknuo je: „Ne postoje dosadne teme, dosadni proizvodi ili dosadne usluge, nego samo dosadni načini da se ispričaju. Današnji brending i oglašavanje moraju koristiti emocije.“

Weekend Media Festival, kojeg je ove godine posjetilo više od 4000 ljudi željnih novih iskustava, zanimljivih panela i dobrih predavača, je tradicionalno završio dobrim tulumom na kojem su posjetitelji ostali do ranih jutarnjih sati.

 

Fotografije: Promo Weekend Media Festival 

 

Pratite nas

Prijavite se na naš newsletter!

Entuzijazmom i profesionalnošću stvaramo pravi put u komunikaciji onih koji VODE, onih koji INSPIRIRAJU, onih koji su spremni biti USPJEŠNI.