Blog

  • Lažne vijesti

    01 Srpanj 2020

    Donedavno, tradicionalni su mediji imali glavnu ulogu informiranja i pružanja vijesti, a slušatelji i gledatelji mogli su se pouzdati i osloniti na točne informacije koje su dobijali putem zaslona, radijskih prijemnika ili kroz pisanu riječ. Danas se pak sve veći broj osoba oslanja na primanje informacija putem društvenih mreža, pri čemu vrlo rijetko provjeravaju...

    Pročitajte više
  • Kako društvene mreže skreću pažnju s važnih vijesti?

    08 Lipanj 2020

    Pojavom društvenih mreža dogodila se svojevrsna revolucija u načinu na koji publika konzumira vijesti. Naime, društvene mreže razlikuju se od tradicionalnih medija na više razina, no glavna točka razlike podrazumijeva tzv. many-to-many način komunikacije za razliku od one-to-many načina komunikacije svojstvenog tradicionalnim medijima. Tradicionalne medije...

    Pročitajte više
  • Jesmo li spremni za promjene?

    02 Lipanj 2020

    U vrijeme kad se sve polako vraća na neku “novu normalu”, a ova riječ postaje dio nekog budućeg Rječnika, ispisujući svoje povijesno razdoblje, kriza s COVID-19, ali u Republici Hrvatskoj odnosno Zagrebu i potres, svima su nam potvrdili koliko je svijet osjetljiv, koliko su kompanije i pojedinci ranjivi, koliko smo zapravo nemoćni pred djelovanjem “više...

    Pročitajte više
  • Svaka kriza ujedno je i prilika za nametanje političke agende

    21 Svibanj 2020

    Kada je 5. ožujka ministar zdravstva Vili Beroš potpisao odluku o proglašavanju opasnosti od epidemije koronavirusom, hrvatska javnost s nestrpljenjem je svaki dan iščekivala nove podatke koje je krizni stožer iznosio na konferencijama za medije. Ipak, je li se iza kulisa kuhalo nešto sasvim drugo? Da bismo shvatili što se točno dogodilo iza kulisa valja...

    Pročitajte više
  • Dok se ne pronađe cjepivo, a gospodarska situacija postane izvjesnija, postoje stvari koje možemo napraviti

    18 Svibanj 2020

    Smanjenu poslovnu aktivnost kroz motivaciju zaposlenih možemo iskoristiti ulažući vrijeme u jačanje interne korporativne kulture   Mnoge tvrtke danas se nalaze pred vratima za koja nisu ni mislile da postoje, vratima koja vode u, prema sada poznatim činjenicama i okolnostima, pomalo neizvjesnu budućnost, no za koja svakako treba “kreirati pravi ključ”. Prije njegova...

    Pročitajte više

Pratite nas

Prijavite se na naš newsletter!

Entuzijazmom i profesionalnošću stvaramo pravi put u komunikaciji onih koji VODE, onih koji INSPIRIRAJU, onih koji su spremni biti USPJEŠNI.