Blog

  • Osnovni elementi objave za medije

    24 Listopad 2016

    Objava za medije važan je alat u odnosima s javnošću, dok njen sadržaj uvjetuje hoće li pronaći put do objavljivanja. Struktura klasične objave za medije uključuje: datum i mjesto, naslov uz opciju podnaslova i nadnaslova, uvod, osnovu objave za medije, zaključak i osobu za kontakte. Također, u objavu je poželjno uvrstiti i izjave. Svaka objava za medije već u uvodnom...

    Pročitajte više
  • Biti praktikant u agenciji IMC

    10 Listopad 2016

    U agenciju IMC prijavio sam se za praksu kako bih iz prve ruke saznao kako je to raditi u struci, da naučim nešto novo iz prakse i vidim kakva je atmosfera rada u agencijama. S obzirom na to da studiram PR, malo sam se više informirao o agencijama u RH i tako saznao za agenciju IMC. Istraživanjem web stranice agencije odmah me ugodno iznenadila njihova lista klijenata i odlučio...

    Pročitajte više
  • Agencija IMC na 9. Weekend Media Festivalu

    27 Rujan 2016

    Vikend iza nas bio je obilježen još jednim izdanjem Weekend Media Festivala na kojem su se skupili profesionalci iz područja medija, marketinga i odnosa s javnošću. Na njemu je sudjelovala i agencija IMC, što na panelu, a što pažljivim praćenjem panela i prezentacija te najnovijih trendova iz marketinškog svijeta. No krenimo redom. Četvrtak je kao nulti...

    Pročitajte više
  • Mesni proizvodi PIK Vrbovca od sada sadrže 25 posto manje soli

    21 Rujan 2016

    PIK Vrbovec predstavio je novu kampanju „MANJE JE VIŠE – Redukcija soli“. Vodeći se smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, ali i slijedeći strategiju Republike Hrvatske o smanjenju prekomjernog unosa kuhinjske soli, PIK Vrbovec prvi je u Hrvatskoj predstavio cijeli asortiman mesnih proizvoda koji od sada sadrže 25% manje soli, a istog su prepoznatljivog...

    Pročitajte više
  • piKLUB – sustav inovacija i unapređenja poslovnih procesa u PIK Vrbovcu

    01 Rujan 2016

    PIK Vrbovec slijedi najbolju praksu velikih svjetskih kompanija u odabiru tehnologija i u načinu upravljanja znanjem svojih zaposlenika pa je tako razvio vlastitu internu inovacijsku platformu koja nosi naziv piKLUB. Radi se o složenom sustavu koji za cilj ima razvoj inovacija i internih komunikacijskih kanala u svrhu prikupljanja, razmjene i razvoja ideja svih zaposlenika na razini kompanije,...

    Pročitajte više

Pratite nas

Prijavite se na naš newsletter!

Entuzijazmom i profesionalnošću stvaramo pravi put u komunikaciji onih koji VODE, onih koji INSPIRIRAJU, onih koji su spremni biti USPJEŠNI.